خبرهای داغ:
استاندار خوزستان با اشاره به این که بودجه متکی به نفت باید جای خود را به بودجه بر مبنای مالیات بدهد ،  گفت : حق نظام و کشور است که ضمن دریافت مالیات از منابع بدست آمده  برای عمران و آبادانی کشور استفاده کند
کد خبر: ۹۵۷۰۶۸۴
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان  با تاکید بر ضرورت همراهی نهاد‌های مختلف در مبارزه با فرار مالیاتی گفت : اگر این همراهی افزایش یابد بخش زیادی از فرار مالیاتی حل می‌شود.
وی افزود : فرار مالیاتی در استان خوزستان، تهران و سایر استان‌های بزرگ به یک اپیدمی درآمده و چنین جا افتاده که هرکس بیشتر درآمد دارد کمتر مالیات می‌دهد و باید کاری کنیم فردی که درآمد بالایی دارد نتواند از پرداخت مالیات فرار کند.
 حسینی محراب به شفافیت قانون‌های مربوط به مالیات اشاره و اضافه کرد: قانون‌های محکم بالادستی برای حل مشکل وجود دارد، ولی اراده‌ای برای حل مشکل نیست. : اگر سامانه‌های مربوطه با هم متصل نشوند مشکل حل نمی‌شود؛ یکی از اساسی‌ترین موضوعات این است که این سامانه‌ها مرتبط شود تا شاهد کمترین فرار مالیاتی باشیم.
استاندار خوزستان در پایان گفت : باید در استان آسیب شناسی انجام شود تا شاهد افزایش درآمد دولت و کاهش فرار مالیاتی باشیم. کارگروه فرار مالیاتی پیشنهاد خوبی است که پیشنهاد می‌شود به ریاست معاونت اقتصادی تشکیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها